timemanagement training

Trainingstips voor tijdmanagement – Hoe u uw tijd kunt beheren, zodat u meer gedaan krijgt

Wanneer het bedrijfsleven floreert, neemt het verhogen van de productiviteit door het gebruik van tijdmanagementtraining meestal de vorm aan van zowel formele tijdmanagementtraining als informele soft-skills en tijdmanagementtrainingen, die meestal beschikbaar zijn als onderdeel van professionele ontwikkelingsopties die door bedrijven worden aangeboden. Het grootste voordeel van deze opleidingsmogelijkheden is dat ze werknemers kunnen helpen nieuwe vaardigheden en vaardigheden te leren die hen waardevol maken voor hun werkgevers. Wanneer de zaken floreren, neemt een toename van de productiecapaciteit gewoonlijk de vorm aan van meer tijdmanagementtraining en andere productiviteitsverhogende soft-skills-ontwikkeling, die gewoonlijk worden aangeboden als professionele ontwikkelingsopties aan nieuwe werknemers. Wanneer het bedrijfsleven in een neerwaartse spiraal zit, dwingen de dreigende massaontslagen werknemers helaas om te leren hoe ze nog meer kunnen doen met minder, wat betekent dat training voor productiviteitsverbetering doorgaans wordt gedaan als onderdeel van timemanagementtraining… Dus de noodzaak van effectieve training.

Hier is een van mijn favoriete tips over tijdbeheer: als je baas of leidinggevende je een taak geeft om te voltooien, analyseer dan de behoeften van je teamleden en beoordeel hun sterke en zwakke punten time management training. Ten eerste, ken je teamleden goed. Zoek vervolgens naar manieren om hun samenwerking aan te moedigen en om de concurrentie binnen het team te bevorderen. Gebruik bij het presenteren van de taken een voorbeeld, zodat iedereen een goed idee krijgt van wat de taak inhoudt. En als u werknemers beloont, bedenk dan dat er twee kanten aan een medaille zitten, en u moet er (tussen haakjes) voor zorgen dat u ze ook eerlijk behandelt.

Ten slotte is een van de krachtigste stappen naar een effectief tijdmanagementregime om te weten hoeveel dingen er worden gedaan en hoeveel dingen door anderen moeten worden gedaan. Te vaak zien mensen in bedrijven niet het volledige plaatje, wat leidt tot inefficiëntie en verminderde productiviteit. Richt u bij het plannen van werkzaamheden op het grote geheel: wat is de algemene strategie? Zijn er dingen die dagelijks moeten worden gedaan, of zijn er meer dingen die kunnen wachten tot een toekomstige datum? De realiteit is dat veel mensen gewoon niet genoeg informatie hebben om weloverwogen beslissingen te nemen over deze belangrijke zaken.

Meer informatie: Mentor Max

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close